Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Frågor och svar

2012-12-04 | 17:54:00 | Vardag | Kommentarer 1

Hur vill du leva när du är sisådär fyrtiofem?
Jag vill fortsätta vara mig själv. Förhoppningsvis lever jag då med någon jag älskar och möjligtvis kanske att jag har barn. Har mitt drömjobb osv.

 

Har du någon förebild eller person du ser upp till?
Har rätt många olika förebilder, men min morfar har alltid varit min förebild i livet.

 

 
Vad gör du en vanlig tråkig grå dag om du inte gå ut?
Sitter och kollar på någon bra film.
 
Vad är det sämsta med Sverige?
Att väldigt många är fruktansvärt dömande, vintern är så mörk och lika så hösten.
 
Bästa låten alla kategorier?
Just nu spelas Imagine Dragons låtar väldigt mycket.
 
Vilken tv-serie är din favorit? 
Tittar inte så mycket på serier nu för tiden, föredrar filmer.
 
Någonstans du aldrig varit men skulle vilja resa?
USA och Bahamas skulle jag inte säga nej till.
 
 
Om du bara fick äta en rätt i resten av livet, vilken skulle det då bli? 
Oj svårt där, kanske tacos?
 
Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands och isåfall vart?
Absolut! Kan tänka mig Paris eller London kanske. Sen är inte Sverige så dumt heller.
 
Jordgubbar eller hallon?
Jordgubbar utan tvekan.
 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

You go Daniel! Tacos är det enda rätta!

2012-12-07 @ 20:19:09
URL: http://Lovisabv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback