Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

bloggen 1år

2012-02-21 | 15:44:10 | Blogg | Kommentarer 1
Idag fyller min kärna blogg 1år!
Helt otroligt att jag har bloggat på den här bloggen i ett helt år.. aldrig hänt förut, trodde inte det skulle hända med den här heller men jag är fast!
Alla bilder jag lagt ut och min utveckling, fotomässigt men även som bloggare. Tänker mycket mer på vad jag skriver och vilka bilder jag lägger ut, vilket jag inte gjorde i början! Ojoj är allt jag kan säga om det xD
Sen har jag även utvecklats med min webdesign, i början kunde jag INGENTING och nu kan jag iaf bygga upp en blogg från grunden och det blir hyffsat.
Men jag måste bara säga GRATTIS till www.dbphoto.blogg.se :D
OCH TACK till alla som läser denna lilla blogg och alla som följer mig på bloglovin men även ni andra, hade aldrig fortsatt blogga om det inte var för er.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Grattis till bloggen!

2012-02-21 @ 19:44:56
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback