Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

tillbaka med nytt och fräscht

2012-02-17 | 14:55:06 | Blogg | Kommentarer 2
Nu har jag fått tillbaka blogglusten och är taggad på att blogga igen!
Jag började med en ny design igår när jag var hemma från skolan, var sjuk! Jag var även hemma idag så då färdigställde jag hela designen! (tryck f5 om du inte ser den)
Jag har märkt att jag har tappat några följare på bloglovin, vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag inte bloggat på ett tag nu. Men jag hoppas ni kommer tillbaka nu när jag tänkt dra upp bloggningen igen på riktigt. Jag har planerat att göra minst 2 inlägg per dag och även kanske ha några roliga tävlingar på bloggen och lite annat smått och gott! :D

Kommentarer
Postat av: IdaA

snyggt! sluta klaga på din design nu va:)

Det blev ju jätte bra, fast de va redan bra!

2012-02-17 @ 17:20:41
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Kul att bloggningen kom igång igen, det kommer nog bli awesome ;)

2012-02-18 @ 01:19:34
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback