Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

40års kalas för Anneli

2012-06-20 | 12:00:00 | Vardag | Kommentarer 1
I lördags var det "kalas" för Anneli då hon fyllt 40år på tisdagen. Vi blev bjudna på underbart god mat och en massa skratt och sång.
Vi spelade fotbolls krocket där jag spelade i lag med mormor, och hela spelet låt vi sist eller iaf tills sista hålet då vi flög förbi nästan alla och blev två! Dessutom fuskade morfar och Roger men ja det hjälptes inte utan dom blev sist. Haha.
Hoppas du fick en bra dag Anneli och nu när du fått en kamera tycker jag vi ska fara ut och fota. (Med Moa som modell kanske?)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina bilder Danne, som vanligt!
Självklart ska vi ut och fota det vill jag gärna, följa med ett proffs är inte så dumt:)

Men kunde du inte hittat en annan bild på gamla kärringen i orange:)))

2012-06-21 @ 09:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback