Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Hejdå Toulouse

2012-06-04 | 21:20:23 | Djur | Kommentarer 2
Kommer sakna dig <3

Idag sålde jag min kanin Toulouse, kommer sakna dig som fan men jag vet att du kommer få det bättre nu!
Jag har inte haft tid för han pga skolan och sen har jag tappat intresset så jag hoppas du får det superbra med nya ägarna. Älskar dig Totto <3

Kommentarer
Postat av: Sandraaaa

Bäbiis!<3

2012-06-04 @ 21:41:50
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Hej!



Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 250kr



Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/june/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Lycka till!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-06-05 @ 19:44:40
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback