Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Crying out your name

2012-10-09 | 15:22:00 | Natur | Kommentarer 1
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
På riktigt ska inte solen ens försöka visa sig lite, är lite smått trött på det här värdelösa värdet man blir ju deprimerad. Nä inte kul alls, jag har iaf gjort lite plugg idag ska nog även göra lite mer ikväll. Men ja det har varit helt underbart att ha varit ledig idag, sova till 12 och sen göra en sen lunch (nudlar såklart). Låter lamt men vafan det är nice.

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu kan du se om du vann dagens blogg eller inte!
Om inte? alla vinner nån gång så ge inte upp! :)

MVH Sophie på autophoto.blogg.se

Svar: Åh tack så mkt! :)
Daniel Brännström

2012-10-10 @ 11:35:58
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback