Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

nu & då

2011-10-20 | 21:19:06 | Vardag | Kommentarer 2


<nu & då>

Jag tycker det är skitroligt och se hur alla utvecklats och blir bättre så då tänkte jag att varför kollar jag inte själv hur jag har utvecklats sen jag fick min nikon d3000.
Jag fick engentligen insperation till att göra en sån här jämförelse för ett bra tag sedan av things you remember men det blev aldrig att jag gjorde något!
Men nu typ 2 månader senare så fick jag ett ryck och gjorde en liten jämförelse.

Jag fick alltså min nikon d3000 4 juli förra året (min födelsedag) och nu ett år senare tycker jag att det har hänt otroligt mycket och jag bara längtar efter att få byta upp mig kamera mässigt, har funderat ett tag nu på att köpa en d7000 el en d300s men dom kostar en hel del och jag är inte så rik så jag får nog vänta tills jul innan jag kan klicka hem någon av dom!

Nu tänker jag snart gå och sova, även om vi har sovmorgon tills halv 10... och slutar 12 som vanligt, men jag brukar vara hyfsat seg på morgonen så det är lika bra att sova!

Kommentarer
Postat av: DR

- nice pics!

2011-10-21 @ 20:03:12
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: julia [fotoblogg]

vilka fina bilder du tar. :D



Nu så har jag och emelia en tävling på våran blogg. man kan vinna en VALFRI fjärrutlösare/irkontroll . ta chansen och va me ! :D

det kommer bli enormt kul att se vilken bild du kommer tävla med, om du är med vill säga :)



http://juliafotar.blogg.se/2011/october/vinn-en-valfri-tradutlosareirkontroll.html#comment



kram<3

2011-11-01 @ 10:23:58
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback