Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Beautiful smile you got there

2012-12-17 | 19:44:49 | Porträtt | Kommentarer 2
Nikon D7000 + Nikkor 35mm f/1.8
Modell: Sandra Lundström
 
Då var man inne på sista veckan innan jullovet då! Känns ju rätt så stressigt om jag ska vara ärlig, har sjukt mkt jag ska hinna göra klart i veckan. Dock kan jag andas ut lite grann, jag har nämligen skickat iväg alla bilder som jag tog i helgen. Känns rätt skönt!
Nu ska jag bara hinna göra klart min fotobok som jag har asmkt kvar på, sen ska jag även hinna med en idrottsuppgift och historia. Usch, hatar att det alltid blir så jävla stressigt nu före jul.
 
Fotade ju Sandra i lördags, för hon ville ha en ny profilbild på fb och bilden ovan fick äran att pryda hennes profil.
Är hur sugen som helst på en seriös fotografering. Med coola kläder, smink osv. Skulle va rätt så grymt, så känner du att du vill ställa upp höra gärna av dig! (mailen ser du i menyn)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Himla fin bild! :)

Svar: Tack så mkt! :D
Daniel Brännström

2012-12-17 @ 23:28:45
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: JB - fotografi

Fin bild :)

Svar: Tackar!:D
Daniel Brännström

2012-12-18 @ 14:00:47
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback