Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

mamma gånger 2

2012-01-14 | 17:32:44 | Studiobilder | Kommentarer 4

Var alldeles nyss och fotade mamma och fick många bra bilder!!
Bilden ovan kunde jag inte bestäma om jag ville ha den i svartvitt eller i färg så jag valde båda ;)
Just nu sitter jag och ser på när Saik krossar Timrå på bortaplan, OCH väntar på middagen!!
De ända jag ätit idag är lite fika hos farmor och farfar :/

JUST JA.. idag har jag även varit hos farmor och farfar och firat just farfar som fyller 62år idag, ett STORT grattis till dig farfar! :D

Kommentarer
Postat av: linnea [FOTOBLOGG]

Var med i månadens bild på bloggen!

Ha det super! :)

2012-01-14 @ 21:09:34
URL: http://linneaaakesson.blogg.se/
Postat av: simon.lindbacks.com - hästblogg med vardag & foto

Fin blogg! :)



Har en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett iPhoneskal eller tillbehör till ett värde av 500 SEK!

http://simon.lindbacks.com/2012/january/tavla-om-ett-iphone-skal.html

Har du inte en iPhone kan du ge bort skalet till någon du tycker om!

Tävlingen avslutas 25 januari!

2012-01-15 @ 02:10:57
URL: http://simon.lindbacks.com/
Postat av: Anneli

Jättefina bilder!

2012-01-15 @ 13:14:23
Postat av: Anonym

Kanonfina bilder på din vackra mamma!

2012-01-20 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback