Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Dagens inköp

2012-03-26 | 18:10:44 | Vardag | Kommentarer 2
Mobilficka från Carlings.
Idag har jag varit i Umeå för att kolla upp mitt hjärta. Allt gick bara bra förutom att jag hade en utlänsk läkare som jag inte förstod ett ord av vad hon sa..
Jag blev klar med undersökningarna vid halv 12 så efter det for jag och mamma in till centrum och gick runt på lite affärer.
Det som följde med mig hem var en mobilficka från Carlings. Mamma köpte nada fast jag vet att hon ville för i alla affär vi var in i fick jag höra "Åååh den där va fin" *kolla priset* "Fast kanske inte ändå"
Sen träffade jag även Ida där. Helt otroligt att jag träffade Ida just i Umeå.. världen är liten!

Kommentarer
Postat av: Ajax

Snygg där!!

Och vad bra att det gick bra idag:)

2012-03-26 @ 18:18:22
URL: http://ajaxstyle.blogg.se/
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Obehagligt det lät med att kolla upp hjärtat, skönt att det gick bra i alla fall!

2012-03-27 @ 22:09:21
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback