Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fryser röven av mig denna fredag

2012-11-30 | 19:22:02 | Vardag | Kommentarer 1
Nu har det äntligen blivit fredag. Och denna helg är jag helt tom, har inget planerat överhuvudtaget. Känns faktiskt rätt så skönt att inte har planerat något.
 
Idag har vi haft "kamera prov" på fotolektionen. Vi skulle ställa in kameran på olika inställningar och ta en bild, typ en frysningsbild och då skulle vi ställa in precis som vi lärt oss från HENNE! Hmm ja. Det sög iaf, har inget annat att tillägga.
Och nu sitter jag och fryser röven av mig för mitt element är av.. ska nog gå och sätta igång det. Jaja ni får ha en grym fredag nu hörrni.

Kommentarer
Postat av: kompakt

JULKALENDER! Öppna lucka nummer 1 och ha chansen att vinna en fotobok med dina egna bilder. Det kan du ju inte missa! Det ända du behöver göra är att kommentera.

Vår blogg: www.kompakt.blogg.se

Lucka 1, snabblänk: http://kompakt.blogg.se/2012/december/lucka-1.html#

2012-12-01 @ 09:33:39
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback