Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Let me out

2012-11-25 | 12:00:00 | Vardag | Kommentarer 2
Canon EOS 1100d + Canon 50mm f/1.8 II (Alvas kamera)
 
Igår var jag som sagt med Alva, vi fotade i ca en timma och på denna timma fick vi fram en hel del guldkorn. Är så fruktansvärt nöjd med varje bild. Dessutom har vi superroligt när vi fotar. Tiden flyger verkligen iväg när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: Kompakt

Kolla in vår blogg och lägg den på minnet. Den första december drar vi igång med en riktigt bra julkalender. FINA TÄVLINGAR, tips och videos. Ha en toppen söndag! /kram kompakt

2012-11-25 @ 17:59:52
URL: http://kompakt.blogg.se
Postat av: Felicia Andreasson

Fina bilder! :D

Svar: Tack! :D
Daniel Brännström

2012-11-26 @ 16:50:59
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback