Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fotoåret 2012

2013-01-10 | 17:00:00 | Vardag | Kommentarer 3
En årssummé på det gångna fotoåret. Jag har gjort om det här jäkla inlägg ett tjugotal gånger, från början hade jag gjort så noggrant och fint men jag kom bara till April.. Så jag struntade i det och la bara in bilder från alla månader. Det blev dock ett rätt långt inlägg med en hel del bilder men året har varit ett rätt bra foto år för mig vilket resulterar i många bilder^^

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson

Jätte fina bilder verkligen! :D

2013-01-10 @ 20:05:25
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Anette

Bilden med rosen tycker jag är jätte fin. Kan inte du visa i ett inlägg hur du har redigerat den?

2013-01-11 @ 15:11:06
URL: http://nettnettan.blogspot.com
Postat av: Alicia

Grym du är på att fota danne!

2013-01-12 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback