Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Nu lever jag

2013-01-14 | 21:40:00 | Natur | Kommentarer 2
Nikon D7000 + Nikkor 35mm f/1.8
 
Ny vecka nya tag. Senaste tiden har varit helt super, jag lever verkligen nu! Har haft fruktansvärt tur måste jag säga, hoppas det håller i sig.
Jag sitter och kollar igen bilder från sommaren och får en extrem längtan till sommaren. Fan vad jag saknar sommaren, värmen allt!
Dessutom har photoshop fuckat upp sig så jag kan inte redigera några bilder, men ni som följt min blogg ett tag börjar väl bli vana? Hoppas det börjar funka igen snart.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Gillar snön och så men håller med dig - sommaren får gärna komma NU!

2013-01-15 @ 01:40:28
URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Postat av: Sara ♥

Fin bild :)

2013-01-20 @ 19:35:00
URL: http://mandagsbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback