Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Kusinträff

2013-07-23 | 17:11:30 | Vardag | Kommentarer 0
I fredags hade vi en kusinträff i Ursviken. Supertrevligt var det, att få träffa alla igen tillsammans. Det blev många skratt och skönsång. Och såklart lekar också.
En jätterolig kväll som måste göras om.
 
Och jag måste be om ursäkt över att jag inte uppdaterat på år och dar. Jag har ingen ursäkt alls utan jag har bara inte orkat skriva något. Förlåt!
Men nu hoppas jag att jag ska vara tillbaka. I allafall ett tag för på torsdag morgon åker jag till fjällen för att fiska. Kommer hem lördag eller söndag så då ska jag visa er en massa underbara bilder från den lilla resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback