Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Årets första dopp

2013-06-02 | 22:10:38 | Vardag | Kommentarer 0
Sandra och jag for iväg till Boviken för att ta årets första dopp i havet. En aning kallt men inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara. Blev rätt skönt tillslut, men haha jag hade väl domnat bort då.
Fan vad jag längtar till sommarlov nu, idag har varit en dag som verkligen kännts som sommarlov. Men imorgon är det bara att dra till skolan 8.30. Men då är vi faktiskt lediga på tisdag så jag ska väl inte klaga. har förövrigt studentfotografering då också. Bilder från det kommer nog upp på bloggen skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback