Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

En riktig bergochdalbana

2013-06-17 | 15:11:25 | Vardag | Kommentarer 0
De senaste dagarna, eller veckorna har helt klart varit speciella. Jag har gått ut mitt andra år på gymnasiet, sett min lillebror gå ut 8:an. Jag har haft begravning för min bäste vän och morfar. Jag har även hunnit med årets första och andra dopp i havet. Första gången måste jag säga var det riktigt skönt men andra var inte ens i näheten av skönt. Det var bara plågsamt.
Jag har även haft en del riktigt mysiga kvällar också med en speciell person också!!
 
Idag har jag fan hunnit med en hel del saker. Jag har jobbat i typ 1 timma kanske sen kört moppe i spöregn till stan för att kolla hur det går för mig och mina linser. Jaa just fan jag kanske aldrig berättade att jag skaffat linser, men ja det har jag. Kommer dock bara ha dom när jag är typ på standen osv. Typ då jag har solbrillor kan man säga.
Jag har även hunnit med att fixa lite saker i mitt rum och så. Ja en rolig dag som bara börjat, kan ju bara bli sämre nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback