Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

10 saker ni kanske inte visste om mig

2011-08-17 | 18:36:37 | Vardag | Kommentarer 3



◘ Jag HATAR vanligt ris! Jag stoppar inte ett vanligt riskorn i min mun.

◘ Jag gråter varje gång jag lyssnar till en viss låt! (I'm an emotional guy :P)

◘ Jag har allt för många tvångstankar. (men jag blir bättre)

◘ Jag blir lätt kär (a)

◘ Jag har simmat sen jag var 8år

◘ Jag var "mobbad" 5-6:an

◘ Jag blev utsed till "Årets kille" nu i 9:an

◘ Jag lär mig en låttext nästan direkt när jag hör den!

◘ Jag älskar allt som är kreativt

◘ Jag har inget självförtroende!


Så nu vet ni kanske lite mer om vem jag är och så..
Det blev svårt att komma på saker mot slutet men jag fick me 10 saker som ni kanske inte visste om mig! :D


Kommentarer
Postat av: Ajax

Den där listan kände jag igen..;)

Jo jag håller med dig vi hörs över sms!

Ska äntligen bli kul att börja school igen!

Den skola man valde själv!:)

2011-08-17 @ 21:40:32
URL: http://ajaxstyle.blogg.se/
Postat av: JENNIFERFOTON

Re: Tackar, det hade jag också!:)

2011-08-19 @ 22:57:13
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/
Postat av: Michelle

Trevligt trevligt ! :)

2011-08-27 @ 16:54:14
URL: http://michellealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback