Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

jag lever

2011-12-21 | 17:17:26 | Natur | Kommentarer 3

jag ville bara berätta för er att jag lever och har inte glömt bort bloggen alls utan direkt efter operationen blev jag sjuk och blev liggande i 1 och en halv vecka så därav inget bloggande!

Jag kan även berätta att operationen gick jättebra, var inte så nervös som jag trodde jag skulle vara utan jag var hyffsat lugn men då var alla läkare så trevliga så jag tror lite av nervositeten försvann då!
Sen när jag låg på operationsbritsen och dom höll på med en massa slangar och sprutor osv. var det en clown uppe i taket som jag stirrade ut tills jag somnade..

När jag "vaknade" upp var jag ganska så hög ;-)
Enligt mamma fick läkarna sig ett gott skratt när jag "svarade" på deras frågor... eller jag kan inte skriva svara för det gjorde jag inte utan jag bablade på om mycket annat som tex när han frågade om jag visste vart jag var så "svarade" jag: "Du, visst är det fortfarande onsdag?"
Jag fick fara hem några timmar senare vilket kanske inte var så bra eftersom min lillebror låg sjuk hemma och ja på torsdagen blev jag sjuk ... nyoperade och sjuk, kanske inte bästa kombinationen!!
Och på fredagen blev mamma sjuk...
Jag kunde inte svälja utan att det kändes som att någon var och skar i min hals så efter en och en halv vecka inser man hur många gånger man sväljer på en dag :P

Idag skulle vi sluta 9:40 eftersom alla lektioner utom naturkunskapen var inställda.. trodde vi!!!
När vi kommer till skolan och ska börja NKn så får vi veta att vi inte ska ha någon NK utan vi får sluta elr se på dunderkuppen.. snacka om att man blev sur!!
Jag såg en halvtimma av den sen for jag till vårdcentralen sen hem.. ganska nice dag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är blonda tjejen uppe till höger? så vansinnigt snygg! :)

2011-12-22 @ 20:23:41
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt! :)

2011-12-22 @ 23:40:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

vinnarna är nu utsedda och har fått en länk i bloggen! :) var det du?

2011-12-23 @ 09:23:19
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback