Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Ghost Girl

2011-06-26 | 18:40:16 | Porträtt | Kommentarer 1



Nikon D3000 - nikkor 35mm 1.8

Förlåt så mkt för så dålig uppdatering jag har haft mkt i skolan och sen fick jag lunginfamation så jag har inte haft lust till att blogga...

Men jag har alltså slutat 9:an och ska börja media programmet på Anderstorp men det är som sagt inte klart än jag vet som inte om jag kommit in än men hoppas :D (har höjt mig i 6 ämnen)
Jag kommer sakna våra galna ätar klass otroligt mkt vissa mer än andra ;P
Men ska bli skit kul att få komma igång med nått man är intresserad av så tror jag 3 år kommer att gå jättefort :)

Jag skulle alltså börjat sommarjobba måndagen veckan efter skolavslutningen men jag jobbade måndag sen blev jag hemma resten av veckan men nu ska jag jobba dom 2 veckor som kommer + att jag har ett till sommarjobb efter det så nu jäklar ska man bli rik :D
Hahaha näe det kommer bli slut direkt, kommer att köpa en ny kamera ( Nikon D300s <3) och lite annat! :)

Bilderna ovan tog jag igår, temat var skräck och jag tycker att bilderna blev bättre än väntat så jag är skitnöjd, och jag måste säga att Sandra gjorde ett jättebra jobb, hon va LIVRÄDD att sticka ner benen i hålen i golvet och gå ner i tunnan så Ebba fick göra allt före så hon visste att de va lungt ;P
Bra jobbat BÅDA! :)

Nu ska jag börja blogga och börja bli mkt bättre på att uppdatera :) 

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Vilka. Grymma. Bilder. Bra jobbat!

2011-06-26 @ 19:33:21
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback