Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

bättre sent än aldrig

2011-03-03 | 17:08:17 | Sport | Kommentarer 1


Nikon D3000 - Tamron 70-300mm f/4

Där har ni några bilder från SAIK - SSK som vi vann me 4-3, men jag fick inte in alla bilder som jag ville för de är nå lagg med blogg.se men dom här bilderna gick då visa...

Blev riktigt nöjd med resultatet och dom bästa bilder kan jag inte ens visa :(
Menmen livet är hårt,, hahha....

Nu ska jag träna till HK-provet som vi har imorrn och jag "råkade" se provet i går men de hjälpte nästan inge men jag ska iaf dra nu så HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Satan så snygga bilder! Vart satt (?) du när du tog dessa? :)



Mer hockeybilder att visa upp?! :D

2011-05-19 @ 20:03:01
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback