Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

baka en liten kaka

2011-11-17 | 19:33:54 | Mat | Kommentarer 3
Blev extremt baksugen direkt efter vi hade ätit middag så då satte jag igång att baka en liten kaka!!
Jag tänkte baka snoddas men efter att VICKE har använt upp kakao alltså fick jag improvisera lite, de ända jag ändrade på va att jag blandade i banan istället för kakao och i glasyren så blandade jag kanel istället för kakao... nu får vi bara hoppas det blev gott! xD

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tjena Daniel! Fina bilder hörru! Och du, snart är det julafton, right? Vet du vad du vill ha till ju än kanske? ;)Funderar nämligen på att ha en tävling i bloggen, men då kan det ju också vara bra att veta ungefär vad ni är intresserade av :)

2011-11-17 @ 21:42:23
URL: http://livetsomebba.blogg.se/
Postat av: Sofia (fotografy.blogg.se)

Åh vad gott det ser ut! Jättefin blogg! :D

2011-11-23 @ 20:50:52
URL: http://fotografy.blogg.se/
Postat av: Pablo Nutti

Jätte fina foton du tar, och sjukt fin blogg har du :D

2011-11-23 @ 20:53:45
URL: http://pabbeawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback