Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

en bloggdesign till sandra

2011-11-14 | 21:37:38 | Blogg | Kommentarer 1
Min kusse sandra ville att jag skulle göra en ny bloggdesign till henne och så snäll som jag är så gör jag de!
Hon ville inte ha bilder på henne så då tyckte jag att denna design skulle passa..
Den har en dropdown-meny, header med hennes namn det är i princip det som är på den, inte så komplicerad eller så utan ganska enkel.
Nu hade jag faktiskt tänkt att krypa i säng eftersom att jag inte lyckades somna igår så jag är trött som fan just nu ;)

Kommentarer
Postat av: JosefineAh

Sv: :D, älskar menybilderna! dina höstbilder är otroliga!

2011-11-15 @ 16:34:28
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback