Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

A lot of pain

2011-09-15 | 19:41:23 | Natur | Kommentarer 1



Jag har inte bloggat så mkt den senaste tiden men det beror på att det har hänt så otroligt mkt fruktansvärda saker här där jag bor och jag har inte orkat blogga!
Jag kan inte fatta att dom senaste 2 veckorna har det bara dött folk, det tar verkligen kol på en...

Nu ska jag iaf vara tillbaka, jag har varit ute och fotat lite natur bilder vilket var skitkul för jag har inte fota på flera dagar, fy Daniel..

Imorrn så går jag bara till halv 12 vilket är chill, vanligtvis går jag till 12 men eftersom vi har måbra dag så slutar vi lite tidigare :D
Ojjj så jävla skönt med helg!!!

Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

fina bilder

2011-09-30 @ 18:35:01
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback