Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fast like the wind

2012-08-15 | 22:51:00 | Natur | Kommentarer 3
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Denna dag verkligen blivit en slapp dag. Sovit till 2 sedan i princip tittat in i en vägg, sedan drog jag och Sandra ut och gick 5km. Fast vi sprang även en del, kan inte påstå att det var så klokt just pågrund av att båda besitter en underbar liten sak kallad astma. Så vi fick lite andningsnöd båda två mot slutet där med båda lever iaf nu och båda har nog även insett att astma sprayen är till för att användas.
 
Sedan vet jag inte heller hur min bloggning kommer se ut framöver, jag är nämligen inget photoshop och vill inte direkt lägga in en massa gamla bilder.
Och JA jag har testat på andra redigeringsprogram och jag kan konstatera att jag inte fattar ett smack. Måste ha photoshop så är det nog bara.
Jag hoppas däremot att Fredrik ska komma och fixa det åt mig. Dock har jag ingen aning om när det kommer hända för jag vill inte tjata eller så utan det får ta den tid det ta och jag får faktiskt ta och försöka fixa det på något annat sett.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Kan du inte ladda ner en testversion så länge då? :) Finns på adobes hemsida, räcker 30 dagar!

Svar: Aah, fast har redan förbrukat mina 30 dagar x] So i'm stuck!!
Daniel Brännström

2012-08-15 @ 23:08:23
URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Postat av: Annika

Fin bild :)

Svar: Tack! :D
Daniel Brännström

2012-08-18 @ 15:11:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Kornelia

Så sjukt fin blogg, och fina foton.
Är också intresserad i foto. Blir riktigt glad när jag ser dina bilder. Fin design har du också, själv är jag för oteknisk för att fixa min egen.^^

Svar: Tack va glad jag blir! Superroligt att du gillar dom :)Tack åter igen, det är bara att träna så fixar du en egen! Ett tips: Använd google när du ska göra själva designen! Bara söka på det du vill ha hjälp med så kommer det upp flera guider.
Daniel Brännström

2012-08-26 @ 22:09:25
URL: http://korneliiap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback