Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Spenderat dagen i stan med Alva

2012-12-15 | 22:04:00 | Vardag | Kommentarer 1
Denna lördag har jag spenderat på stan men Alva. Vi har inhandlat dom sista julklapparna eller för mig dom första. Vi gick runt och som sagt köpte lite julklappar, sedan tog vi en paus på Wayne's, blev en bagel för min del. Asgod.
Sedan fortsatte vi med julklapps inköpen och sedan när vi mötte upp mamma fikade vi även med henne. Hehe!
Kan summera denna dag som väldigt lyckad, hade superroligt.

Kommentarer
Postat av: ajaxstyle.blogg.se

Tack för en jätte bra dag:) Fin designen blev också!;)

Svar: Tack själv! Hade en super dag:D Tackartackar!:D
Daniel Brännström

2012-12-17 @ 08:59:48
URL: http://ajaxstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback