Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Lyckligt lottad

2012-11-13 | 11:40:42 | Vardag | Kommentarer 1

Hejhej på er! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu när jag har sovmorgon till 1.
Jag har fortfarande problem med mitt photoshop tyvärr, men jag ska nog försöka fixa det ikväll eller så!! Just ja, måste bara få meddela att igår fick vi igen vårt historia prov och jag var helt inställd på ett F och så får man tillbaka det och får ett A.. Haha snacka om att jag blev förvånad!


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Haha, den känslan med betygen är den bästa!

Svar: Haha eller hur!! Det roliga är ju att jag inte fått ett A på hela 1:an och börjar med ett A i 2.an xD
Daniel Brännström

2012-11-13 @ 12:26:32
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback