Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Underbara tisdag

2012-10-16 | 12:41:00 | Vardag | Kommentarer 2

Är så jävla nice med sovmorgon på tisdagar, börjar inte förrän 1 så man slipper stressa och hinner käka lite innan man drar iväg. Underbart, fast det känns inte så värt att dra på skolan för 2 timmar.. Men visst!

 

Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

åh vad bra blogg!:$
förresten, det skulle vara jätte snällt om du kollade in min blogg där jag lägger upp mina foton och även skriver om hur det är att vara en tonåring utan pappa

2012-10-24 @ 20:19:09
URL: http://vickiao.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

Skönt att få sova ut iaf :)

2012-10-29 @ 14:50:12
URL: http://malinmalinmalins.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback