Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Har hittat hem igen

2012-09-02 | 19:33:19 | Vardag | Kommentarer 0
Foto av Moa Jakobsson
 
Hej igen, jag har nu fixat photoshop så jag kan redigera mina bilder igen i 30 dagar. Wiiie!!
Laddade hem CS5 ist för CS6 så nu kör jag på test versionen i 30 dagar och när dom 30 dagarna är slut hoppas jag verkligen att jag har hunnit fixa så jag har photoshop forever.. Men tills vidare kör jag på test.
 
Nu ska jag redigera bilder för första gången på väldigt många dagar och för säkerhetens skull ska jag redigera en massa bilder så jag har ett förråd om jag inte fixar något photoshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback