Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Jag är tillbaka!!

2013-04-01 | 20:40:00 | Porträtt | Kommentarer 1
Nikon D7000 -  Tamron 28-75mm f/2.8
 
Ja precis som rubriken lyder ska jag äntligen börja om med bloggen. Efter att ha varit oaktiv i flera månader har jag börjat sakna att skriva dessa inlägg. Och det har hänt en hel del roliga saker på sista tiden, dock har det även hänt mycket som krossar mitt hjärta också! (kommer inte gå in på det så mkt)
 
Nu ska jag ta mig i kragen och börja bomba er med inlägg. Är rörd över att så många av er faktiskt kollar in någon gång då och då. Jag är evigt tacksam.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

hoppas du är okej, välkommen tillbaka :)

Svar: Jodå rätt okej iaf! tackartackar :D
Daniel Brännström

2013-04-02 @ 17:11:37
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback