Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

I will be back soon

2013-08-29 | 20:55:21 | Porträtt | Kommentarer 4
Översta bilderna: Canon EOS 1100d - Canon 50mm f/1.8 (fotade av Alva)
Nedersta bilderna: Nikon D7000 - Tamron 28-75mm f/2.8
 
I söndags var hade jag och Alva en fotodag tillsammans. Vilket vi inte haft på ett bra tag. Vi snurrade runt ett bra tag innan vi hittade detta stället som ni ser ovan. Ett helt jävla underbart ställe som jag kommer använda som plats vid kommande fotograferingar.
Jag hade en fett rolig dag och nästa gång vi är igång blir det att ta med modeller.
 
Ni ser att jag fick stå lite framför kameran jag också, dock känner jag att det aldrig kommer hända igen. Var så jävla obekväm så det där överlåter jag till modellerna. (Ni har tur, eller kanske otur att jag visar dom)

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Vilka härliga bilder, både på dig och lokalen:D

Svar: Tack snälla du!
Daniel Brännström

2013-09-09 @ 10:53:54
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Shanelle

Coolt ställe! Var är det där? :D

Svar: Eller hur!! Det är nån stans i ursviken :)
Daniel Brännström

2013-09-13 @ 15:15:12
URL: http://shanellefoto.blogg.se
Postat av: Shanelle

Ursviken? I den där svinstora lagerlokalen typ nere vid nå vatten osv.? :)

2013-09-23 @ 16:20:52
URL: http://shanellefoto.blogg.se
Postat av: Felicia Andreasson

Riktigt fina bilder! :D den nedersta bilden var ju galet häftig! :)

Svar: Tack så mkt! :)
Daniel Brännström

2013-11-02 @ 12:09:38
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback