Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Julafton

2013-12-26 | 21:53:36 | Vardag | Kommentarer 2
Hoppas alla har haft en super jul med en massa god julmat och önskade julklappar. Jag hade en mysig jul med familjen och mormor hemma hos oss. Vi åt god mat spelade en massa spel (som jag för övrigt såklart vann.) en massa skratt. Hade en riktigt bra jul kan man kort sammanfatta det. Jag är mer än nöjd med mina julklappar. Jag fick ett presentkort på JC, två stycken presentkort på The Lokal Store, ett väldigt behövligt resekit och sist men inte minst 10.000kr så att jag kan betala av stundetresan nästa år. Är obeskrivligt tacksam för mina julklappar, kunde inte ha blivit bättre.
 
Idag har jag, Sandra och hennes mamma varit i centrum och gått runt på mellandags rean. Jag hittade en massa ointressanta saker som ni förmodligen inte vill veta men jag kommer berätta vare du vill eller inte. Jag köpte ett par byxor från Carlings, en tröja för presentkortet på JC, en mössa och sockar på Cubus och en skjorta på Dressman. Blev fördjävla nöjd måste jag säga, jag fick nästan allt totalt under 1000kr. Impressed huh? Visste väl det..

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Vilka härliga bilder:D

2014-01-09 @ 20:21:59
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara sjukt roligt att få läsa ett inlägg om ditt 2013!! Snälla?! Du är så talangfull :*

2014-02-08 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback