Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Min superfina mamma

2013-01-02 | 18:17:22 | Porträtt | Kommentarer 2
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Steg inte upp förrän halv 3 idag, eftersom att jag och Sandra var uppe till 2 och spelade lol x]
Haha är tyvörr extremt beroende av detta spel.
Aja när jag vaknade så ville mamma att jag skulle fota henne, hon hade nämligen klippt sig och ville då ha några nya fina bilder. Min superfina mamma^^
Men nu ska jag dra vidare i livet, så ha en bra onsdag allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson

Fin bild! :D

Svar: Tackar!!:)
Daniel Brännström

2013-01-03 @ 21:29:22
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Fin mamma! Fin bild!

OCH grattis du blev en av de tre vinnarna om att bli månadens blogg hos mig.

Kram

Svar: Tack så jättemkt!! Vad roligt :D:D
Daniel Brännström

2013-01-07 @ 20:40:33
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback