Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

En ny simpel design

2013-06-01 | 16:15:00 | Natur | Kommentarer 2
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Jag har ny fixat upp min design lite. Jag kan inte påstå att jag var så nöjd med den förra, var väldigt less den. Så jag fixade en lite enklare, dessutom så ändrade jag bredden på inläggen så jag kan lägga ut större bilder. Från 680px till 800px, ganska stor skillnad om du frågar mig.
Sen handlar faktiskt bloggen om foto och då ska fokusen ligga på bilderna inte en massa olika saker runt om kring. Jag är riktigt nöjd iaf.

Kommentarer
Postat av: Eveelyynn

Danneee, du måst ta med kameran och fota mängder på skolavslutningen!

Svar: Joooo jag kanske måste göra det!
Daniel Brännström

2013-06-01 @ 18:42:56
Postat av: Shanelle

Vart har du hittat vitsippor? :O (för visst är det det på bilden?)

Svar: Hitta några ute i skogen!! :)
Daniel Brännström

2013-06-11 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback