Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Nothing can stop us now

2013-06-26 | 22:39:00 | Porträtt | Kommentarer 4
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Fotade Sandra för någon dag sedan, målet var att Sandra skulle få sig en ny profilbild och det fixade vi. (inte bilden ovan) Vi fotade ovanligt mycket faktiskt, och jag tycker det blev mycket bra resultat också. Nu är det bara redigeringsdags så ska ni nog kunna få se fler bilder från denna fotografering.
 
Idag klev jag upp kl.6 för att sedan bege mig till jobbet som började 7. (jag har fått den stora äran att klippa gräs förstår ni) Men redan kl.2 var jag tyvungen att dra ifrån jobbet för att ha en körlektion. Och hörni nu är teoriprovet och uppkörningen inbokade!! Ååhh vill verkligen klara det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ä ni typ tsm👉👌

Svar: Haha nej inte alls, vi är barndomskompisar ;)
Daniel Brännström

2013-06-29 @ 21:27:53
Postat av: agnesandersson

Hoppas du har haft en fantastisk dag sötis! :)
kram

2013-07-05 @ 16:57:30
URL: http://acandersson.devote.se
Postat av: Ida

Gillar bilden! :)

Svar: Tackar! :)
Daniel Brännström

2013-07-08 @ 22:11:57
URL: http://nikonsaklick.blogg.se
Postat av: Sandra

Jättefin bild! :)

Svar: Tack så mkt snälla du!!
Daniel Brännström

2013-07-08 @ 23:43:24
URL: http://sepictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback