Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

En härlig dag i solen

2013-05-12 | 15:11:00 | Vardag | Kommentarer 0
Äntligen en solig dag. Känns som att det va länge sen solen verkligen tittade fram på riktigt.
När jag vaknade så kände jag att det var helt perfekt väder för att sätta sig ute och teckna lite. Så det va precis vad jag gjorde.
 
Dock är det söndag idag och den lååånga helgen är över. Och skolan börjar om imorgon, vilket suger men det är inte många dagar kvar nu tills sommarlov. Fan vad jag längtar, dessutom är det bara 52 dagar kvar till denne man blir 18år :D Tagggad som fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback