Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Bara för att jag kan

2013-09-09 | 16:18:31 | Vardag | Kommentarer 0
Hallå alla mina trogna följare. Jag får ännu en gång be om ursäkt för att jag inte varit så aktiv. Men den senaste tiden har jag haft väldigt mycket att tänka på.
 
Idag innan jag tog bussen hem gick jag runt på stan för att ha något att göra före bussen gick. Jag hade dock inga planer på att jag skulle komma hem med en tröja och en väst men så blev det.
Okej nu när jag har varit hemma har jag inte gjort ett smack så då vet ni det. Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback